Obchodní podmínky

Obchodní podmínky SixFitness

Vážený uživateli, prosíme, vezměte na vědomí, že bez ohledu na to, zda prostřednictvím webového rozhraní pouze procházíte obsah, nebo zde uskutečňujete nákup, jste povinni řídit se dále uvedenými obchodními podmínkami. Tyto podmínky vymezují a upřesňují pravidla užívání všech funkčních součástí webového rozhraní a stanovují práva a povinnosti smluvních stran.

0.1 Vymezení pojmů

  • Provozovatel / Poskytovatel: SIXFITNESS – výživové poradenství, Kristýna Sixtová, IČ: 05026351, sídlo: Jaselská 1838, 250 88 Čelákovice.
  • Spolupracující osoba: Tomáš Šťastný, IČ: 03135322.
  • Uživatel: fyzická nebo právnická osoba používající web/app SixFitness.
  • Spotřebitel: uživatel – fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti uzavírá smlouvu s Provozovatelem.
  • Klient: uživatel, který si objednal placené služby výživového poradenství (např. jídelníček na míru).
  • Aplikace / Webová aplikace / Webové rozhraní: online platforma Provozovatele dostupná na www.app.sixfitness.cz a souvisejících adresách.
  • Smlouva: smluvní vztah uzavřený akceptací těchto OP, zejména nákupem předplatného či služeb.

0.2 Základní údaje o společnosti

Obchodní název: SIXFITNESS – výživové poradenství
Provozovatel: Kristýna Sixtová, Founder & Coach
IČ: 05026351

Spolupracující osoba: Tomáš Šťastný, Co-Founder & Client Account Manager
IČ: 03135322

Sídlo: Jaselská 1838, 250 88 Čelákovice

Kontaktní údaje:
E-mail: sixfitness@email.cz
Telefon: +420 605 038 392
Web: www.app.sixfitness.cz

Zápis v živnostenském rejstříku:
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Brandýs nad Labem – Stará Boleslav.

Dozorový orgán:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
www.coi.cz
 

1. Uživatelský účet a přihlášení

1.1. Provedením platby se registrovanému uživateli vytvoří a aktivuje uživatelský účet do SixFitness aplikace.

1.2 Do registračního formuláře je nutné vyplnit požadované údaje, zejména jméno a kontaktní e-mail. 

1.3. Pro přístup do uživatelského účtu je potřeba uživatelské jméno a heslo. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

1.4. Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit.

1.5. V případě změn ve Vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.

1. 6. Prostřednictvím svého účtu můžete plně využívat všechny funkce SixFitness aplikace, spravovat uživatelský účet a využívat zveřejněný obsah včetně audio nahrávek a videí. 

1. 7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že máme právo Váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím Vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto podmínek užití.

2. Platba za předplatné

2.1. Registrovaní uživatelé hradí předplatné ve výši 249 Kč, 589 Kč, 869 Kč nebo 790 Kč, 1.990 Kč, 3.490 Kč za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách. Výše cen předplatného může být odlišná, pokud uplatňujete slevový kupón. Na klienty výživového poradenství SixFitness se vztahují klientské ceny předplatného.

Nově je možné zaplatit i na 3 splátky prostřednictvím platební služby Klarna. Tato možnost se vztahuje na nákup předplatného i jednorázového nákupu jídelníčku v aplikaci, pokud celková cena přesáhne 791 Kč.

2.2. Předplatné se hradí předem na provozovatelem vymezené období (1 měsíc, 3 měsíce nebo 6 měsíců) prostřednictvím platební brány Stripe hrazené opakovanou platbou platební kartou nebo prostřednictvím platební služby Klarna při využití splátkového kalendáře.

2.3. Online platby zajišťuje platební brána Stripe. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na Stripe | Financial Infrastructure to Grow Your Revenue.

2.4. Provozovatel tohoto webového rozhraní není poskytovatelem ani provozovatelem platební brány Stripe ani platební služby Klarna a nenese tak odpovědnost za průběh platebních transakcí v rámci nastaveného platebního kanálu a ani k těmto platebním transakcím nemá přístup.

2.5. Provozovatel výslovně upozorňuje registrovaného uživatele, že předplacené období uplyne posledního dne předplaceného období, a to ve stejný čas, kdy došlo první den předplaceného období k objednávce služby SixFitness aplikace, a to i v případě, že v průběhu předplaceného období došlo ze strany registrovaného uživatele k ukončení služby.

2.6. Registrovaný uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že platby na následující předplacené období jsou prováděny automaticky, dokud má registrovaný uživatel aktivovaný přístup do SixFitness aplikace.

2.7. Předplatné SixFitness aplikace hrazené prostřednictvím platební brány Stripe je nastaveno podle vlastního výběru uživatele na 1 měsíc, 3 měsíce nebo 6 měsíců a s jeho aktivací je vždy zadána opakovaná platba. Při zvolení platby přes Klarna probíhá úhrada ve 3 měsíčních splátkách dle podmínek společnosti Klarna.

2.8. Ke strhnutí další platby dochází tedy automaticky, a to v momentě vypršení aktuálně předplaceného období.

2.9. V případě, že se platbu nepodaří automaticky provést po vypršení předplaceného období, může proběhnout ještě několik automatických pokusů o provedení platby, které realizuje přímo sama platební brána. Počet a frekvenci těchto pokusů stanovuje platební brána Stripe nebo Klarna dle zvoleného způsobu platby.

2.10. V tomto období již není možné SixFitness aplikaci využívat. Na další pokusy o platbu ale nemusíte čekat, stačí je zrušit a následně provést aktivaci nového předplatného (v části Předplatné a fakturace). Při úspěšné platbě je SixFitness aplikace zpřístupněna a dojde k nastavení nového předplatného s automatickým opakováním.

2.11. Předplatné do SixFitness aplikace může být hrazeno na 1 měsíc, 3 měsíce nebo 6 měsíců, a to buď jednorázově, nebo prostřednictvím splátkového kalendáře Klarna při splnění cenové podmínky (od 791 Kč výše).
Použitím služby Klarna uživatel zároveň souhlasí s obchodními podmínkami společnosti Klarna dostupnými na www.klarna.com.

3. Zrušení předplatného 

3.1 Platbu předplatného je třeba zrušit po přihlášení do Vašeho uživatelského profilu přímo v SixFitness aplikace. Zrušení platby na další období provádějte, prosím, nejpozději 2 dny před vypršením aktuálně běžícího předplatného.

3.2 Na úvodní stránce aplikace klikněte na ikonu uživatele a zvolte Předplatné a fakturace.

3.3 Zobrazí se Vám informace o předplatném, které je aktuálně nastaveno pro Váš účet.

3.4 Klikněte na Zrušit předplatné. Dojde k přesměrování na následující stránku, kde je nutné kliknout na Zrušit předplatné, Vaši volbu následně zopakovat v části Opravdu chcete zrušit předplatné? Stlačením Zrušit předplatné a poté rozhodnutí potvrdit výběrem ANO.

3.5 Po zrušení platby bude možné obsah SixFitness aplikace dále využívat až do vypršení aktuálně zaplaceného období.

3.6 Následně zůstane Váš účet neaktivní, pouze registrovaný – tedy připraven pro případnou další aktivaci předplatného v budoucnu.

4. Reklamace a technické problémy

4.1 Náprava technických problémů

V případě, že uživatel nebude moci z důvodu technického problému plně využívat aplikaci SixFitness, bude mu vzniklá újma kompenzována prodloužením doby předplatného o dobu, po kterou nemohl aplikaci řádně využívat.

4.2 Podmínky zahájení reklamačního řízení

K zahájení reklamačního řízení je uživatel povinen prokázat, že má pro dané období řádně uhrazené předplatné. Současně je uživatel povinen uvést podrobný popis svého technického vybavení (zejména typ zařízení, verzi operačního systému a způsob připojení k internetu). Na základě těchto údajů provozovatel posoudí reklamaci a rozhodne o jejím uznání.

4.3 Poskytnutí digitálního obsahu

Uživatel (spotřebitel) bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že mu bude digitální obsah (přístup do aplikace) poskytnut před uplynutím zákonné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, a současně uznává, že tímto okamžikem pozbývá právo od smlouvy odstoupit.

4.4 Vrácení plateb

Vrácení již uhrazeného předplatného není možné. Výjimkou je pouze situace, kdy byla reklamace uznána dle čl. 4.2 a náprava provedena jiným způsobem než prodloužením předplatného.

5. Fakturace

5.1. V případě zakoupení přístupu do SixFitness aplikace vám bude automaticky účtováno vaše vybrané předplatné každé období.

Faktury Vám automaticky zasíláme na e-mail, naleznete je také ve svém klientském učtu v sekci Předplatné a fakturace.

6. Změna platební karty

6.1. Změnu své platební karty můžete provést ve svém klientském účtu v sekci Předplatné a fakturace.

7. Služby výživového poradenství

7.1 Vznik klientského vztahu

V případě, že se rozhodnete stát klientem SixFitness, berete na vědomí, že účinná spolupráce vyžaduje pravdivé, úplné a včasné poskytování informací o Vašem stravování, pohybové aktivitě a případných změnách, k nimž dochází v souvislosti s poskytnutými doporučeními. Neposkytnutí součinnosti může mít za následek nedosažení očekávaných výsledků.

7.2 Objednání služeb

Po objednání služeb prostřednictvím webu www.sixfitness.cz je klientovi zaslán na uvedenou e-mailovou adresu vstupní online dotazník. Jeho odesláním klient stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Po doručení vyplněného dotazníku obdrží klient platební podklady.
Službu jídelníčku na míru lze objednat rovněž přímo v aplikaci; po vyplnění vstupního dotazníku v aplikaci je uživatel vyzván k úhradě. Okamžikem úhrady se uživatel stává klientem.

7.3 Právo odmítnout uzavření smlouvy

Poskytovatel (výživový poradce) si vyhrazuje právo odmítnout uzavření smlouvy a neposkytnout služby výživového poradenství i bez uvedení důvodu.

7.4 Závaznost objednávky

Objednávka jídelníčku na míru je pro obě strany závazná okamžikem připsání platby na účet poskytovatele.

7.5 Komunikační kanály a součinnost

V ceně služby jídelníčku na míru je zahrnuta průběžná komunikace s výživovým poradcem prostřednictvím e-mailu (sixfitness@email.cz) nebo chatu v aplikaci. Klient se zavazuje aktivně se dotazovat v případě nejasností a poskytovat součinnost nutnou k dosažení cíle.

7.6 Veřejná vyjádření klienta

Nebude-li klient řešit nejasnosti prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů a následně bude veřejně (např. na sociálních sítích či v online diskusích) šířit tvrzení, která mohou poškodit pověst poskytovatele či služby, a současně bude prokazatelné, že poskytovatel klientovi komunikaci a součinnost nabídl, může poskytovatel vyhodnotit takové jednání jako porušení těchto obchodních podmínek a ukončit spolupráci dle čl. 7.16–7.18.

7.7 Charakter služby a odpovědnost

Klient bere na vědomí, že fyzické a psychické změny jsou dosahovány zdravým a přirozeným způsobem při adekvátním energetickém příjmu; jídelníček SixFitness nepracuje s přísnou kalorickou restrikcí. Doporučí-li výživový poradce s ohledem na zjevné známky poruch příjmu potravy odbornou péči (např. psychiatra/psychologa) a klient ji odmítne, nenese poskytovatel odpovědnost za zdravotní či psychické následky takového rozhodnutí.

7.8 Lhůty pro vyhotovení plánu

Standardní lhůta pro vyhotovení jídelníčku na míru činí 14–19 kalendářních dnů od doručení všech podkladů a úhrady. V případě úhrady expresního zpracování je lhůta 3 pracovní dny. Z důvodu mimořádných okolností (např. nemoc, dovolená) může být lhůta prodloužena až o 20 kalendářních dnů; o této skutečnosti bude klient informován e-mailem.

7.9 Vázanost podklady klienta

Poskytovatel při sestavování jídelníčku vychází z informací poskytnutých klientem ve vstupním dotazníku a v následné komunikaci.

7.10 Úpravy jídelníčku

V případě zjištěných nesrovnalostí nebo změn na straně klienta může klient požádat o úpravu jídelníčku na míru.

7.11 Elektronický obsah na míru – bez práva na odstoupení

Na nákup elektronických materiálů zpracovaných na míru se nevztahuje právo na odstoupení od smlouvy; prodeje jsou konečné.
Klient bere na vědomí, že na dodání digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči a byl zpřístupněn s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení, se vztahuje výjimka z práva na odstoupení dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.

U elektronického obsahu zpracovaného podle individuálních požadavků klienta (např. jídelníček na míru) se právo na odstoupení neuplatní dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku. Prodeje jsou v těchto případech konečné.

7.12 Faktory ovlivňující výsledky

Klient bere na vědomí: Výsledky jsou individuální a mohou být významně ovlivněny zejména: celkovým životním stylem a adherencí k doporučením, zdravotním a psychickým stavem, hormonálními změnami (např. peri/postmenopauza), medikací, kvalitou spánku, mírou stresu, předchozí dietní historií, poporodním obdobím, věkem či úrovní pohybové aktivity.

7.13 Podmínky pro žádost o přiměřenou slevu (reklamaci výsledku)

O přiměřenou slevu z ceny jídelního plánu lze požádat pouze tehdy, splní-li klient kumulativně všechny níže uvedené podmínky a jejich splnění doloží:

  1. prokazatelné dodržování doporučení po dobu alespoň 4 měsíců (např. záznamy z aplikací, jídelní deník, plánovač jídel),
  2. lékařské záznamy potvrzující zdravotní stav v době nákupu i během dodržování plánu,
  3. záznam z vyšetření duševního zdraví (je-li relevantní) v uvedeném období,
  4. podrobné záznamy o stravování a pohybu za poslední 4 měsíce,

7.14 Nesplnění podmínek dle 7.12

Nesplní-li klient všechny podmínky dle čl. 7.12, nelze reklamaci tohoto typu uplatnit.

7.15 Předem známé skutečnosti

Reklamovat nelze skutečnosti, které byly klientovi známy před uzavřením smlouvy (např. povaha a obsah služeb, cena apod.).

7.16 Nesoulad s představami

Za důvod k reklamaci se nepovažuje nesoulad se subjektivními představami o tempu či rozsahu výsledků při doložené adherenci a existenci uvedených modifikujících faktorů.

7.17 Ukončení spolupráce ze strany poskytovatele bez náhrady škody

Porušuje-li klient dobré mravy, právní předpisy nebo tyto podmínky, je poskytovatel oprávněn spolupráci jednostranně ukončit. Klient bude na ukončení předem upozorněn e-mailem. Ukončením zanikají veškeré výhody a přístupy spojené se statusem klienta.

7.18 Ukončení spolupráce ze strany poskytovatele s vypořádáním

Vyhodnotí-li poskytovatel spolupráci jako neefektivní či jinak nevhodnou, je oprávněn ji ukončit s přiměřeným finančním vypořádáním (poměrné vrácení ceny nevyužitých služeb). Klient bude na ukončení předem upozorněn e-mailem. Ukončením zanikají veškeré výhody a přístupy spojené se statusem klienta.

7.19 Ukončení spolupráce ze strany klienta

Rozhodne-li se klient spolupráci ukončit, zanikají tímto okamžikem veškeré výhody a přístupy spojené se statusem klienta, včetně přístupu do mobilní aplikace, neplyne-li ze smlouvy či zákona jinak.

7.20 Změny služeb

Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv upravit či měnit obsah služeb nabízených na www.sixfitness.cz a www.app.sixfitness.cz.

7.21 Online koučink – rozsah a trvání

Součástí služby jídelníčku na míru je online koučink spočívající v odpovědích na dotazy klienta a poskytnutí podpory prostřednictvím e-mailu či chatu v aplikaci. Tato podpora je poskytována po dobu, po kterou je výživové poradenství SixFitness aktivně provozováno výživovou poradkyní Kristýnou Sixtovou. 
V případě ukončení provozu poradenství závazky poskytovatele vůči klientům v tomto rozsahu zanikají.

7.22 Přepočítání jídelníčku

Součástí služby jídelníčku na míru je možnost jednorázového bezplatného přepočítání jídelníčku na aktuální stav do 6 měsíců od zahájení spolupráce. Po uplynutí této lhůty je služba zpoplatněna; aktuální cena je uvedena v aplikaci při objednání přepočtu nebo bude sdělena na e-mailu sixfitness@email.cz.

7.23 Výpočet denního příjmu

Součástí služby je možnost jednorázového bezplatného výpočtu denního příjmu do 6 měsíců od zahájení spolupráce. Po uplynutí této lhůty může být služba zpoplatněna v závislosti na délce spolupráce; aktuální informace sdělíme na e-mailu sixfitness@email.cz.

7.24 Přístup do aplikace – voucher a předplatné

Součástí služby jídelníčku na míru je přístup do aplikace SixFitness na dobu 3 měsíců zdarma prostřednictvím voucheru. Zadáním voucheru klient potvrzuje nastavení automatického obnovení předplatného po uplynutí bezplatného období. Předplatné lze kdykoliv zrušit v uživatelském účtu.

7.25 Klientské ceny po vyčerpání 3 měsíců

Po doručení jídelníčku a dočerpání 3 měsíců zdarma má klient nárok na zvýhodněné (klientské) ceny předplatného aplikace.

7.26 Vztah k předchozí mobilní aplikaci

Předchozí mobilní aplikace SixFitness není právně ani technicky propojena s novou aplikací SixFitness. Vznikem nové aplikace zanikají veškeré závazky spojené s užíváním a provozem předchozí mobilní aplikace vůči všem klientům.

7.27 Přístup do aplikace – platební podmínky

Klient, který nemá uhrazené aktivní předplatné a současně nečerpá 3měsíční bezplatné období, nemá přístup do aplikace. Klienti z let 2021–2024, kteří si zakoupili „Stravovací plán pro nového klienta“ a „Rozšíření“, mají nárok na zvýhodněné klientské ceny předplatného v nové aplikaci SixFitness.

7.28 Migrace uživatelů z předchozí aplikace

Každý uživatel s aktivním uhrazeným předplatným v předchozí mobilní aplikaci obdržel e-mailem přihlašovací údaje a informace k přestupu do nové aplikace SixFitness. Pokud Vám e-mail nedorazil, kontaktujte nás prosím na sixfitness@email.cz.

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1 Kupující bere na vědomí, že může být v Sixfitness aplikace přihlášen pouze na jednom zařízení zároveň.

8.2 Kupující bere na vědomí, programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

8.3 Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

8.4 Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

8.5 Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito OP, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

8.6 Objednávkou se dle těchto obchodních podmínek rozumí vybrání dané ceny za předplatné na webových stránkách Poskytovatele aplikace Sixfitness.

8.7 Úhradou částky kupující ještě jednou potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

8.8 Nesouhlasí-li kupující s OP, má možnost služeb nevyužít.

8.9 Veškeré texty, ilustrace, grafika a fotografie obsažené v materiálech a na internetových stránkách Poskytovatele a dalších podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo používány dále bez výslovného písemného souhlasu Poskytovatele.

8.10 Fotografie použité v informačních a marketingových materiálech jsou pouze informační a mohou se ve skutečnosti lišit.

9. Fotografie a souhlas se zveřejněním (upravené)

9.1 Fotografie pro účely jídelníčku

Fotografie poskytnuté prostřednictvím vstupního dotazníku nebo v uživatelském účtu v aplikaci SixFitness slouží výhradně pro sestavení jídelníčku, následné konzultace s výživovým poradcem a osobní evidenci uživatele v účtu. Tyto fotografie nejsou a nebudou zveřejňovány.

9.2 Zveřejnění „před a po“ a udělení licence

Zašle-li uživatel dobrovolně fotografie „před a po“ (e-mailem či soukromou zprávou na sociálních sítích) za účelem zveřejnění, uděluje tímto:
a) souhlas s užitím své podoby dle § 85 občanského zákoníku pro zveřejnění na webu SixFitness, sociálních sítích (např. Instagram, Facebook) a v tiskových či elektronických materiálech (např. jídelníčky, tréninkové plány, motivační materiály); a současně
b) poskytuje SixFitness nevýhradní, časově a územně neomezenou licenci k daným fotografiím, včetně práva je přiměřeně upravit (ořez, barevná korekce, grafické vložení do šablon), spojit s jiným obsahem a poskytnout podlicenci technickým a marketingovým partnerům výlučně za účelem provozu a propagace služeb SixFitness.
Fotografie s jasně prokazatelnými výsledky mohou být ze strany SixFitness finančně nebo materiálně ohodnoceny.

Pozn.: Pokud si uživatel nepřeje zveřejnění, musí tuto skutečnost výslovně uvést v doprovodné zprávě k zasílaným fotografiím. V takovém případě budou fotografie zpracovány pouze interně (viz 9.1).

9.3 Odvolání souhlasu a praktický postup

Souhlas s užitím podoby může uživatel kdykoliv odvolat s účinky do budoucna (nepůsobí zpětně) – zasláním žádosti na sixfitness@email.cz z e-mailu, který používá v aplikaci, s identifikací příspěvků (odkazy/snímky obrazovky).
SixFitness poté:

  • odstraní fotografie z kanálů, které může přímo spravovat, bez zbytečného odkladu;
  • u již proběhlých užití, která nelze rozumně stáhnout (např. vytištěné materiály, již sdílené příspěvky třetími osobami), proběhne odstranění v rámci možností (např. smazání z vlastních profilů, požádání partnerů o stažení), přičemž dokončené tiskoviny nebo již šířené materiály není vždy možné stáhnout zpět.

9.4 Prohlášení uživatele

Poskytnutím fotografií uživatel prohlašuje, že:

  • je autorem fotografií, případně má souhlas autora dle autorského zákona,
  • uděluje svolení k užití své podoby dle § 85 občanského zákoníku,
  • pokud fotografie zachycuje i další osoby, má jejich výslovný souhlas s užitím jejich podoby a poskytnutím licence v rozsahu dle 9.2.

9.5 Odpovědnost za souhlasy

Nebudou-li prohlášení uživatele dle 9.4 pravdivá, SixFitness nenese odpovědnost za případné nároky třetích osob vyplývající z neoprávněného použití fotografie.

9.6 Ochrana identity

Se zveřejněnými fotografiemi nebudou uváděny citlivé osobní údaje ani celé jméno uživatele. Na žádost může SixFitness přistoupit k anonymizaci (např. rozostření obličeje, zakrytí tetování).

9.7 Zobrazení obličeje

Zobrazení obličeje není povinné. Přeje-li si uživatel obličej zakrýt, uvede to při zaslání fotografií; SixFitness zakrytí zajistí (rozostření/maska).

9.8 Kvalita a úpravy

Fotografie musí být dostatečně kvalitní a pravdivé; zjevně upravené, nekvalitní či neprokazující výsledky nemusejí být přijaty ani ohodnoceny. Drobná technická úprava (ořez, světlo, barva) ze strany SixFitness je přípustná.

9.9 Odměna a její dopady

Byly-li fotografie ohodnoceny (finančně či materiálně), poskytnutá licence dle 9.2 trvá i po odvolání souhlasu s užitím podoby.
Uživatel však bere na vědomí, že pokud požádá o smazání fotografií a současně již obdržel odměnu, je povinen tuto odměnu (finanční či materiální) vrátit v plné výši. Teprve po vrácení odměny SixFitness fotografie odstraní v rozsahu dle čl. 9.3.

10. Zřeknutí se odpovědnosti

10.1 Stravovací a tréninkové plány obsažené v aplikaci SixFitness slouží výhradně k informačním a vzdělávacím účelům. Nejedná se o lékařské poradenství, diagnózu ani doporučení k léčbě či prevenci jakéhokoliv onemocnění nebo zdravotního stavu.

10.2 Informace obsažené v aplikaci nenahrazují konzultaci s kvalifikovaným zdravotnickým pracovníkem. Uživatel je povinen před zahájením jakéhokoliv stravovacího režimu, cvičebního programu či jiné aktivity uvedené v aplikaci konzultovat svůj zdravotní stav s lékařem.

10.3 Fyzické aktivity doporučené v aplikaci mohou být pro některé osoby nevhodné, nadměrně zatěžující či potenciálně rizikové. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakoukoliv újmu, zranění či zdravotní komplikace, které mohou vzniknout v důsledku využívání aplikace nebo nedostatečné konzultace s odborníkem.

10.4 Pokud si uživatel není jistý správnou technikou provedení cviků nebo vhodností doporučených aktivit, doporučuje se využít služeb kvalifikovaného fyzioterapeuta či osobního trenéra.

10.5 Poskytovatel neodpovídá za žádné přímé ani nepřímé škody, újmy nebo následky vzniklé v souvislosti s využíváním informací a doporučení obsažených v aplikaci SixFitness.

11. Služby společnosti Google a soubory cookies

Webové rozhraní pro svou činnost využívá takzvané „cookies“. Webové rozhraní dále používá službu Google Analytics a případně i další služby poskytované společností Google, Inc. (dále jen „Google“). K využívání cookies dochází i v rámci využívání těchto služeb.

11.1 Co jsou to cookies a jak vyjádříte souhlas s jejich používáním? Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují analýzu způsobu užívání webového rozhraní. Zaškrtnutím souhlasu na webovém rozhraní udělujete svůj souhlas s využíváním souborů cookies, a také se zpracováváním údajů o Vás společností Google a námi, a to způsobem a k účelům podrobněji popsaným na webovém rozhraní.

11.2 Můžete ukládání souborů cookies ve svém počítači nějak zabránit? Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči. Upozorňujeme na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.

11.3 Jak Google využívá získaná data? Pokud Vás zajímá, jak Google využívá data, které od nás získává, dozvíte se tyto informace kliknutím na následující odkaz: Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.

11.4 Ochrana autorských práv Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty, fotografie, obrázky, loga a další), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto podmínek, je chráněn naším autorským právem a může být chráněn dalšími právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní. Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

11.5 Jakými způsoby budeme při porušení autorských práv postupovat? Při nerespektování výše popsaného zákazu budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Jako držitel autorských práv máme zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu. Dále máme právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.

12. Ostatní vztahy související s využíváním webového rozhraní

12.1 Upozorňujeme Vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

12.2 Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat mechanismy, programové vybavení, skripty nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, tj. především narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém, a dále nesmíte vykonávat žádnou činnost, která by mohla Vám nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní a užívat webové rozhraní nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

12.3 Nemůžeme Vám zaručit nepřerušený přístup na webové rozhraní, ani nezávadnost a bezpečnost webového rozhraní. Neodpovídáme za škodu způsobenou při realizaci přístupu a užívání webového rozhraní, včetně případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných na webovém rozhraní, škody způsobené přerušením provozu, poruchou webového rozhraní, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku nebo neoprávněného přístupu k přenosům a datům.

12.4 Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit Váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která Vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

13. Mimosoudní řešení sporů

13.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

13.2 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

13.3 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

14. Ochrana autorských práv

14.1 Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty, fotografie, obrázky, loga a další), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto podmínek, je chráněn naším autorským právem a může být chráněn dalšími právy dalších osob. Veškerý obsah umístěný v SixFitness webové aplikaci je zakázané kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. 

14.2 Názvy a označení výrobků, zboží a služeb mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

14.3.Při nerespektování výše popsaného zákazu budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.

14.4 Jako držitel autorských práv máme zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.

14.5 Dále máme právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.

14.6 Užití uživatelského obsahu (recepty, fotografie receptů)

Pokud uživatel nahraje do databáze receptů vlastní obsah a souhlasí se sdílením ostatním uživatelům, poskytuje SixFitness nevýhradní, bezúplatnou, územně a časově neomezenou licenci k jeho užití v rámci provozu a propagace aplikace (včetně práva na technickou úpravu, zobrazení, zařazení do databází a užití v propagačních materiálech). Uživatel zůstává autorem díla.

15. Závěrečná ustanovení

15.1 Provozovatel webové stránky Sixfitness a dodavatel si vyhrazují právo na změnu obchodních podmínek. Ty vstupují v platnost v okamžiku uveřejnění. Objednávky podané před změnou obchodních podmínek se řídí podmínkami platnými v době objednávky.

15.2 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

15.3 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto obchodní podmínky nabývající účinností dnem 1.6. 2024

Sixfitness
Facebook stránkaInstagramE-mail

2025 Autorská práva – Kristýna Sixtová